phone 292-75-23, 292-57-92 063 016 00 33 (Винники)
email pp.svitlofor@gmail.com

Безпека дорожнього руху

      За роки незалежності, Україна через дорожньо-транспорті пригоди втратила близько сто тисяч своїх громадян різного віку. Це Таке міст, як Стрий чи Дрогобич зникло з карти країни.

      Хтось скаже винна горілка і буде правий: але В ряді Європейських країн, наприклад в Англії, дозволена норма алкоголю в крові під час ведіння автомобіля до О,8 проміле. Це для здорової Людини в 100 кг ваги: 200 грам горілки.

      Хтось скаже винна висока швидкість руху і буде правий; але, наприклад в Німеччині, на автомагістралях (автобанах) швидкість взагалі необмежена (250 км/год максимум відсікає комп’ютерна німецький автомобіль).

      Хтось скаже корупційні ДАІ винні, але вже поліція другий рік, мені не хочеться шукати винуватих, їх і так в Україні не знайти. Мінімізувати такі втрати покладено на Закон України «Про дорожні рух та його безпеку» (приблизно 200 сторінок тексту), що знаходиться на розгляді у ВР України і вже пройшов відповідні комітецькі слухання.

      Новий Закон «Про дорожній рух та його безпеку» передбачає кардинальні зміни в усіх областях, що стосуються безпеки дорожнього руху. Встановлення на перехрестях і дорогах поза населеними пунктами камер фотофіксації порушень правил переїзду перехресть, ненадання дороги пішоходам, порушення швидкісних режимів.

      Крім цього, камери планують встановити над моніторами при здачі теоретичних іспитів кандидатів у водії всіх категорій. Зміняться також підходи до підготовки водіїв. збільшиться кількість категорій. Учні будуть навчатись в два етапи. Перший - це навчання та складання іспиту з теоретичних дисциплін (Правила дорожнього руху, Безпека руху будова та експлуатація автомобіля).

      Вважаю, що теоретичний іспит, особливо для категорії «В» (легковий автомобіль) скласти буде простіше. Зникнуть «хитрі питання від зворотнього», питання які не належать до підготовки на дану категорію, але допомогти екзаменуючому буде складно, а може неможливо, оскільки камери фіксують втручання постороннього, а файли з відео іспиту зберігаються на час дії посвідчення водія. Наприклад, особа після отримання посвідчення здійснила ДТП не виконавши вимогу Правил, поліція підняла в архіві відео іспиту даного водія і якщо знайдеться якась невідповідність Закон передбачає особливу відповідальність екзаменатора.

      Учень, який успішно склав теоретичний іспит, отримує статус (звання) кандидат у в0дії . І лише після цього допускається до практичного ведіння. Знову таки, після проходження практичного курсу водіння кандидат у водії складає іспит з ведіння, який записується на відео реєстратор і триватиме від 30 хвилин до 1 години, в залежності від категорії.

      Зміняться і самі Правила дорожнього руху, будуть введені нові терміни і визначення.

      Дію такого Закону перевірено «бабцею Європою», де він діє вже багато років. Не хочу ідеалізувати, але при більшій кількості машин, вищій швидкості руху смертність на дорозі там в рази менша. Зрозуміло культура водіння, зрозуміло міліарди і міліарди інвестицій в дорожній рух, зрозуміло повага до поліції. Україні до цього ще рости й рости, в кращому випадку десятки років.

      Дію такого Закону перевірено «бабцею Європою», де він діє вже багато років. Не хочу ідеалізувати, але при більшій кількості машин, вищій швидкості руху смертність на дорозі там в рази менша. Зрозуміло культура водіння, зрозуміло міліарди і міліарди інвестицій в дорожній рух, зрозуміло повага до поліції. Україні до цього ще рости й рости, в кращому випадку десятки років.